#3為任職數碼港嘅政府IT狗
公務員,尤其是ACO, 都出咗名好多扮工白卡死基佬 呢啲人無得加人工自然會爆政府大鑊 仲有好多政府工種垃圾先會做: 護士、社工、日校教師
點解公務員人工高過私人公司, 又有咁多大學生爭住做? 無他,根據港英時期薪酬調整原則, 佢哋參考所有私人公司價位, 恰好iBanker月入十幾萬扯高哂平均數 有乜撚野理由ACO人工仲高過國家主席? 去殖民化工作不得容緩
仲有,公務員不嬲都係鐵飯碗 政府加人工其他私人公司一定跟風 據我所知大陸好多人才最少都碩士學歷 搵佢哋做下屆特首愛國者治港香港就有救