郊登同連登都係痴線佬同公務員嘅地頭

#3為任職數碼港嘅政府IT狗

公務員,尤其是ACO,
都出咗名好多扮工白卡死基佬
呢啲人無得加人工自然會爆政府大鑊
仲有好多政府工種垃圾先會做:
護士、社工、日校教師

點解公務員人工高過私人公司,
又有咁多大學生爭住做?
無他,根據港英時期薪酬調整原則,
佢哋參考所有私人公司價位,
恰好iBanker月入十幾萬扯高哂平均數
有乜撚野理由ACO人工仲高過國家主席?
去殖民化工作不得容緩

仲有,公務員不嬲都係鐵飯碗
政府加人工其他私人公司一定跟風
據我所知大陸好多人才最少都碩士學歷
搵佢哋做下屆特首愛國者治港香港就有救