戇鳩銀行幾十年嚟都唔換系統

4月3號至7號全部紅日,呢段期間全部transactions 一齊逼喺4月2號凌晨搞
結果大貓行山過咗6AM依然大把人出唔到糧

HK NO IT

理論上轉數快系統係可以喺假日出糧
不過好多閪公司當然唔會喺紅日㩒掣

烏大龜:我張卡俾人碌,依家我要求cut卡
行山職員:先生有無興趣搞透支分期?

戇鳩銀行九唔搭八,
你間野唔安全仲想我幫襯你張卡:poop:
仲未計你哋班IT成日喺ATM CCTV mon住我玩野特登reboot食我張卡阻住我㩒錢

依家都仲未出到糧呀屌你老母
執撚柒佢啦垃圾銀行