成班土老鼠本星期三一齊俾母語教畜劏到一頸血

成人身份證都未攞就被要求反思人生
教得中文嘅變態教畜成日想規範下一代
事實係佢哋英文差大學先會讀垃圾中文系

留意土老鼠=戊子年生人
2008年出生,今年就喺試場一車車俾鬼劏

絕大部分人考完試就會對嗰科所有題目WFC
呢類人,一係弱智,一係急功近利
我就研究咗公開試好多年,
但與歷屆考生唔同嘅係,我只對試題有興趣,
而唔係主流社會咁當考試係上位工具

研究試題同巴士迷地鐵迷唔同嘅係,後者感覺行先,而我就當正試題係扭計骰咁玩,以提升智力和視野為首要目的,過程中無興奮可言,間中仲有解難失敗嘅挫折,但我會意識到自己一路成長緊,順便打探時代脈搏

好簡單,今是今日無咗HKASL UE,
但你唔會蠢到連Selfies係乜都唔知,
00後求其打開HKDSE英文oral材料都識學

無錯我係好憎中文考試,但中文不得不學,
惟有自行發掘當中business values

再喺threads睇番應屆考生點樣學中文,我就見到堆作文marking schemes普遍偏重內容(所謂嘅扣題),尤其是乜撚野立意感情要真摯,而最重要嘅文采反而WFC,正常人稍為研究下試題都會深深感受到今日嘅公開試制度有幾大鑊