見到一大堆低能仔話唔賭就一毫子都無得贏

由你落注嗰刻就已經輸咗啦

以馬會四十萬投注額為例:
十萬莊家袋
十萬落政府袋
十萬益慈善機構
剩下來嘅十萬先落彩池

屌你老母我做乜撚野要益咁多契弟?

Likewise,投資同集體輸錢無分別,
反正猶太金主裝哂彈弓喺華爾街唔會益你