一眾80後正在討論20年前嘅高考

重做當年A-Level Pure Math

儲落嘅CE AL pp擺咗20年冇郁過
個人認為呢啲legacy document已經無市場
無人會咁戇鳩同DSE雞講Vector spaces

讀數係無用
做到ibanker日日計數先叫有用
普通人讀完大學數唔係做番專科都係嘥氣
當然,你當Pure Math係娛樂就另計

讀書真係無乜用
付出大量金錢同時間又唔包畢到業
打份牛工起碼有糧出買到兩餐飯食
尤其是AI盛行嘅年代,
搵工只會愈來愈困難,
拎到入場劵轉頭大公司又裁員
眼見自己舊同學日日嗌救命,
部分仲要本來有父幹唔駛憂
只能說,人生本無常

基層喺stock market贏幾十萬又如何
唔好忘記政府專劏中產
交完稅同差餉地租管理費,
剩餘啲錢隨時少過最低工資
唔信嘅,11月尾收到綠色炸彈就知咩事